10 svarīgākie fakti par Kaspersky Lab

•    1997. gadā to nodibināja bijušie dzīvesbiedri Jevgeņijs un Natālija Kasperski.
•    Uzņēmumu vada līdzdibinātājs un ģenerāldirektors Jevgeņijs Kasperskis.
•    Uzņēmums izstrādā novatoriskas programmas mājas lietotāju un uzņēmumu aizsardzībai pret informācijas apdraudējumiem.
•    Uzņēmums darbojas gandrīz 200 valstīs un teritorijās visā pasaulē, tam ir reģionālie biroji 30 valstīs.
•    Nodrošina vairāk nekā 300 miljonu lietotāju aizsardzību visā pasaulē.
•    Uzņēmumā strādā vairāk nekā 2400 augsti kvalificētu speciālistu.
•    Ir viens no četriem lielākajiem Endpoint Security klases risinājumu ražotājiem pasaulē (IDC novērtējums par 2010. gadu).*
•    Tirgus izpētes aģentūra Gartner iekļāvusi uzņēmumu Maģiskā kvadranta līderu sektorā kategorijā Endpoint Protection Platforms (gala iekārtu aizsardzības platformas) (Gartner, 2012).**
•    Vidēji vairāk nekā 10 miljoni produktu aktivizāciju mēnesī.
•    Komandas Scuderia Ferrari oficiālais sponsors Formula 1 sacīkstēs.

Par Kaspersky Lab 72 vārdos

Kaspersky Lab ir pasaulē lielākais privātuzņēmums, kas specializējies IT drošības programmu izstrādē. Uzņēmums ir viens no četriem vadošajiem Endpoint Security klases aizsardzības sistēmu ražotājiem pasaulē.* Jau vairāk nekā piecpadsmit gadu Kaspersky Lab piedāvā efektīvus aizsardzības risinājumus mājas lietotājiem, maziem un vidējiem uzņēmumiem un lielām korporācijām. Uzņēmuma panākumu pamatā ir novatoriska pieeja informācijas aizsardzības nodrošināšanai. Kaspersky Lab tehnoloģijas un izstrādājumi aizsargā vairāk nekā 300 miljonus lietotāju gandrīz 200 valstīs un teritorijās visā pasaulē.

Kaspersky Lab klātbūtne pasaulē

Seši uzņēmuma klātbūtnes reģioni:
Rietumeiropa, Ziemeļamerika, jaunie tirgi, Āzijas un Klusā okeāna reģions, Krievija un Japāna.

Kaspersky Lab vietējie biroji:
Amerikas Savienotās Valstis (divi biroji), Apvienotie Arābu Emirāti, Apvienotā Karaliste, Austrālija, Austrija, Benilukss, Dienvidkoreja, Dienvidāfrika, Francija, Honkonga, Indija, Itālija, Japāna, Kanāda, Kazahstāna, Krievijas Federācija, Ķīna, Latvija, Malaizija, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovēnija, Spānija, Šveice, Turcija, Ukraina, Vācija un Zviedrija.

Kaspersky Lab stāvoklis tirgū

Līderpozīcijas pasaulē
•    Pirmais Krievijas uzņēmums, kas iekļauts pasaules vadošo programmu ražotāju sarakstā Software Top 100.
•    Ceturtā vieta vadošo Endpoint Security klases programmu ražotāju sarakstā (aģentūra IDC «Piegādātāju ieņēmumi no Endpoint Security klases izstrādājumu pārdošanas» (Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor)) 2010. gadā.
•    Saskaņā ar Gartner datiem uzņēmums ir viens no trim lielākajiem individuālo lietotāju informācijas aizsardzības programmu ražotājiem pasaulē un viens no pieciem lielākajiem Enterprise Endpoint segmenta programmu ražotājiem (Gartner vispasaules pētījums «Tirgus daļa: aizsardzības programmas, 2011. gads» (Market Share: Security Software, Worldwide, 2011)).
•    Tirgus izpētes aģentūra Gartner iekļāvusi uzņēmumu Maģiskā kvadranta līderu sektorā kategorijā Endpoint Protection Platforms.

Līderpozīcijas reģionos
•    Otrs lielākais aizsardzības programmu ražotājs mazumtirdzniecības tirgū Eiropā*** un līderis vairāku Eiropas valstu sadzīves lietotāju aizsardzības programmu tirgū.
•    Otrā vieta aizsardzības programmu pārdošanas apjoma ziņā (ASV dolāros) ASV**** un Kanādā, kā arī līderis B2C segmentā Krievijā, Polijā un Saūda Arābijā*****.

Kaspersky Lab darbinieku skaits

•    Kopējais darbinieku skaits (uz 2011. gada novembri): 2453.
•    Gada pieaugums: 4,9%.
•    Pētniecības un izstrādes speciālistu skaits: 820 (1/3 no visiem darbiniekiem).

Kaspersky Lab izstrādājumu lietotāji

•    Lielas korporācijas, mazi un vidēji uzņēmumi un mājas lietotāji.
•    Vairāk nekā 300 miljoni lietotāju visā pasaulē (ieskaitot lietotājus, kas izmanto citu uzņēmumu izstrādājumus, kuros ietverts Kaspersky Lab licencētais antivīrusu kodols).
•    Vidēji vairāk nekā 10 miljoni izstrādājumu aktivizāciju mēnesī.
•    Vairāk nekā 120 pasaules un tehnoloģiju partneru, tostarp uzņēmumi Microsoft, IBM, Cisco, Juniper Networks, Alcatel Lucent, Blue Coat, Check Point, D-Link, GFI, Gwava, Netgear, SonicWALL RSA, ZyXel, Alt-N, Parallels, Lenovo u. c.

Globālās zīmola iniciatīvas

•    Sacīkšu komandas Scuderia Ferrari oficiālais sponsors.
•    Vairāku ģeogrāfisko ekspedīciju sponsors.
•    Vairāku sportistu, sporta komandu un estrādes zvaigžņu sponsors vairākās valstīs visā pasaulē.
 

Atsauces

* Uzņēmums atrodas ceturtajā vietā tirgus izpētes aģentūras IDC vērtējuma sarakstā «Piegādātāju ieņēmumi no Endpoint Security klases izstrādājumu pārdošanas» (Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor) par 2010. gadu. Saraksts ir iekļauts 2011. gada decembrī publicētajā IDC pārskatā «Pasaules tirgus attīstības tendenču prognoze IT drošības jomā 2011.–2015. gadam un piegādātāju tirgus daļa 2010. gadā» (Worldwide IT Security Products 2011–2015 Forecast and 2010 Vendor Shares). Saraksts sastādīts, pamatojoties uz ziņām par ieņēmumiem no Endpoint Security klases izstrādājumu pārdošanas 2010. gadā.

** Avots: Gartner Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms, Peter Firstbrook, Neil MacDonald, John Girard, 2012. gada 16. janvāris.

*** Avots: GfK, security suites & antivirus software, retail market, 2007. gada janvāris–2011. gada decembris, kopējā pārdošanas apjoma analīze.

**** Avots: The NPD Group/Retail Tracking Service (United States), Security Software Category, 2011. gada janvāris–decembris.

***** Avots: Global brand tracking on AMS market, B2C, Global report, wave 7, 2011. gada janvāris.

****** Uzņēmuma GfK dati par 2007.–2011. gadu Eiropas valstīs, NPD dati par ASV un Kanādu 2011. gadā.