Kaspersky Lab Malaizijā ierindota starp 10 galvenajiem ICT zīmoliem

26. februāris 2010
Kaspersky Lab Malaizijā ierindota starp 10 galvenajiem ICT zīmoliem
Malaizijas IT žurnāls PC.COM ierindojis kompāniju Kaspersky Lab, vienu no vadošajiem interneta satura drošības risinājumu izstrādātājiem, starp 10 galvenajiem zīmoliem (Power Brands). Žurnāla lasītāji to arī atzinuši par "Labāko antivīrusu risinājumu".

PC.COM piešķir nosaukumu "Power Brand" tādiem zīmoliem, ko visās kategorijās uzskata par galvenajiem un kas arī izpelnījušies lietotāju lielāko atzinību. Kandidātus 10 galveno zīmolu sarakstam izvēlas pēc to tirgus daļas lieluma, izaugsmes visas nozares kontekstā, novatoriskuma, zīmola popularitātes, biznesa atbildīguma un citiem kritērijiem. Pēc tam neatkarīgi eksperti novērtē kandidātus un balso par tiem.

Žurnāla izdevējs Selva Radžans uzsver, ka Kaspersky Lab izaugsme Malaizijas tirgū bijusi vienkārši fenomenāla – it īpaši ņemot vērā 2008. un 2009. gada ekonomiskās grūtības. "Kompānija Kaspersky Lab ir attīstījusies un palielinājusi savu tirgus daļu laikā, kad citām antivīrusu kompānijām klājies ļoti grūti. Kaspersky Lab ir laidusi tirgū izcili augstas kvalitātes produktus par cenu, kādu klienti ir gatavi maksāt pat šajos grūtajos laikos. Līdz ar to būtiski pieaugusi zīmola popularitāte, tādēļ tas gluži dabiski varēja kandidēt uz vietu PC.COM 10 galveno zīmolu sarakstā," paskaidro S. Radžans.