Kaspersky Lab paziņo 2010. gada darbības finanšu rezultātus un informē par saviem biznesa plāniem, kas saistīti ar pārmaiņām uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā6. aprīlis 2011Uzņēmums ir sasniedzis ievērojamu pieaugumu visos reģionos: kopumā pasaulē uzņēmuma ienākumi ir pieauguši par 38% salīdzinājumā ar 2009. gadu un pārsnieguši pusmiljardu ASV dolāru (538 miljoni ASV dolāru)*. «Kaspersky Lab bizness strauji attīstās, un vairāk nekā jebkad iepriekš mēs esam pietuvojušies tam, lai ierindotos pasaules IT tirgus uzņēmumu, kas nodrošina galalietotāju aizsardzību, pirmajā trijniekā,» atzīmēja Kaspersky Lab ģenerāldirektors un līdzdibinātājs Jevgeņijs Kasperskis. «Lai to veiktu, mums ir jāsaglabā līdzšinējais izaugsmes temps un kārtējo reizi jāparāda mūsu augstais konkurētspējas līmenis. Mēs pārveidosim uzņēmuma organizatorisko struktūru, lai jau šogad kļūtu par vienu no lielākajiem tirgus dalībniekiem.»
NVS, Austrumeiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas valstīs uzņēmuma ienākumi sasniedza 131 miljonu ASV dolāru, veidojot 35% pieaugumu salīdzinājumā ar 2009. gadu. Tikpat veiksmīgs 2010. gads Kaspersky Lab bija arī Rietumeiropā, kur uzņēmuma ienākumi pieauguši par 16% un ir 218 miljoni ASV dolāru, un Ziemeļamerikā un Latīņamerikā, kur ieņēmumi pieauguši par 68% un ir 134 miljoni ASV dolāru. Straujš pieaugums par 111% novērojams Āzijas un Klusā okeāna valstīs, kā arī Japānā, kas absolūtā izteiksmē bija 55 miljoni. Ievērojamais ienākumu pieaugums visos reģionos ļauj Kaspersky Lab strauji tuvoties līderpozīcijām galalietotājiem domāto aizsardzības risinājumu IT tirgū.** Lai nodrošinātu sekmīgu uzņēmuma biznesa turpmāko attīstību un īstenotu plānu palielināt savu tirgus daļu, Kaspersky Lab vadība ir pieņēmusi lēmumu veikt pārmaiņas uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā, kas skar divas jomas: produkcijas un pakalpojumu attīstības un reģionālo tirdzniecības tīklu vadību. Viens no galvenajiem Kaspersky Lab izaugsmes dzinējspēkiem ir pareiza produkcijas attīstības un virzības tirgū stratēģija. 2011. gada martā tika pieņemts lēmums pastiprināt šo uzņēmējdarbības pusi un izveidot vienotu nodaļu, kas atbildēs par produkcijas stratēģiju visās trijās biznesa jomās, kurās pašlaik strādā uzņēmums, proti, risinājumu izveide mājas lietotājiem un korporatīvajiem klientiem, kā arī tehnoloģiju licencēšana. Par Preču un pakalpojumu nodaļas direktoru ir iecelts Pjotrs Merkulovs, kurš pirms tam strādāja par Tehnoloģiju licencēšanas nodaļas direktoru. «Mūsu mērķis ir līderpozīcijas visos segmentos, kuros strādājam, un, lai to sasniegtu, ir aktīvi jāturpina pilnveidot mūsu risinājumus atbilstoši tirgus prasībām,» sacīja Pjotrs Merkulovs. «Mūsu uzņēmuma galvenā priekšrocība tirgū ir tā milzīgā starptautiskā pieredze aizsardzībā pret apdraudējumiem internetā, kuru mēs izmantojam visos savos risinājumos. Saliedētas preču un pakalpojumu vienības izveide palīdzēs padarīt Kaspersky Lab progresīvos produktus integrētākus un sniegt mūsu lietotājiem augstāka līmeņa aizsardzību.» Tāpat 2011. gada martā Kaspersky Lab vadība pieņēma lēmumu par vienotas nodaļas izveidi, kas būs atbildīga par globālo tirdzniecības stratēģiju un biznesa attīstību, kā arī tieši atbildīga par pārdošanu un mārketingu Eiropā un Ziemeļamerikā. Jaunās nodaļas vadītājs ir Stīvens Orenbergs, kurš līdz šim bija Kaspersky Lab Amerikas apakšvienības direktors. Stīvens Orenbergs teica: «Pašlaik Kaspersky Lab ir patiesi starptautisks uzņēmums ar attīstītu tirdzniecības struktūru visās pasaules valstīs. Visu pārdošanas apakšvienību apvienošana kopīgā nodaļā ļaus Kaspersky Lab piemērot vienotus principus darbā ar pasaules mēroga partneriem un klientiem, kā arī nodrošinās vienlīdz augstu apkalpošanas līmeni galalietotājiem visā pasaulē.» Kaspersky Lab plāno pabeigt jauninājumu ievešanu organizatoriskajā struktūrā 2011. gada pirmajā pusē. Uzņēmuma vadība prognozē, ka centralizētāka struktūra ļaus efektīvāk attīstīt uzņēmējdarbību visā pasaulē un nodrošinās stabilu izaugsmi un pozīciju nostiprināšanos IT drošības pasaules tirgū. * Neauditēti ieņēmumi. ** Saskaņā ar IDC datiem, 2009. gadā galalietotāju IT drošības jomā Kaspersky Lab pasaules tirgū ieņēma ceturto vietu. |