Kaspersky Lab akcijas uzvarētājs no Latvijas tur īkšķus par Formula 1 autobraucējiem Monako

27. maijs 2016
Lietotājs no Latvijas Jānis Biezais, kas ir kļuvis par vienu no uzvarētājiem Kaspersky Lab akcijā “Getting the Ferrari Experience”, apmeklēs Formulas 1 Grand Prix izcīņu Monako. No 27. līdz 30. maijam latvietis varēs just līdzi iemīļotajiem Scuderia Ferrari pilotiem piecu citu konkursa uzvarētāju sabiedrībā.

Par akcijas dalībnieku varēja kļūt ikviens lietotājs no noteiktām valstīm*. Konkurss norisinājās no 2015. gada augusta līdz 2016. gada martam. Lai izcīnītu galveno balvu — braucienu uz Formulu 1 —, konkursa dalībniekiem bija jāievada drošības risinājuma aktivācijas kodu konkursa lapā un jāatbild uz Ferrari testa jautājumiem. Braucienu uz Monako vinnēja lietotāji, kas spēja pareizi atbildēt uz maksimālo jautājumu skaitu minimālajā laikā posmā.

«Formulas 1 Grand Prix izcīņa Monako katru gadu ir viens no iespaidīgākajiem un visvairāk gaidītajiem notikumiem autosacīkšu pasaulē. To sapņo apmeklēt ne vien labākie piloti, bet arī visi autosporta cienītāji. Mēs ļoti priecājamies, ka mūsu lietotājs no Latvijas varēs pilnībā izbaudīt sacīkšu atmosfēru un azartu Monako,» komentē Kaspersky Lab pārstāvis Baltijas valstīs Andis Šteinmanis.



Sešus laimīgos reklāmas akcijas uzvarētājus gaida vairākas aizraujošas dienas, ko viņi pavadīs slavenajā Circuit de Monaco trasē. 2013./2014. gadā līdzīgs konkurss ar iespēju apmeklēt F1 Monako tika sarīkots lietotājiem Āfrikā. «Tas bija pilnīgi fantastisks piedzīvojums, brauciens bija noorganizēts visaugstākajā līmenī. Visas brauciena dienas bija īpašas. Mums izdevās ieraudzīt sacīkstes no ekrāna otras puses un saņemt savu adrenalīna devu — tā bija absolūti satriecoša nedēļas nogale,» iespaidos dalās iepriekšējās akcijas uzvarētājs no Āfrikas Īans Makbleins.

Par Kaspersky Lab
Kaspersky Lab ir pasaulē lielākais informācijas drošības jomā strādājošais privātuzņēmums un viens no visstraujāk augošajiem aizsardzības risinājumu piegādātājiem. Uzņēmums ir viens no četriem vadošajiem galiekārtu lietotāju IT drošības risinājumu ražotājiem pasaulē (IDC, 2014). Kopš 1997. gada Kaspersky Lab rada inovatīvus un efektīvus aizsardzības risinājumus un pakalpojumus lielām korporācijām, maziem un vidējiem uzņēmumiem, kā arī mājas lietotājiem. Kaspersky Lab ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas gandrīz 200 pasaules valstīs un teritorijās; tā tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju visā pasaulē.