Vislabākā aizsardzība pret bezfailu ļaunprogrammatūru un sarežģītiem apdraudējumiem: 2019. gada testu rezultātos Kaspersky visbiežāk iekļūst pirmajā trijniekā

8. marts 2020
Lai gan konkurence pastiprinās, Kaspersky joprojām atrodas patērētāju un uzņēmumu kiberdrošības rādītāja TOP3 priekšgalā. 2019. gadā Kaspersky izstrādājumi ir palīdzējuši uzņēmumam iegūt godalgotas vietas (pirmo, otro un trešo) 70 dažādos neatkarīgajos testos no 86, kuros tas piedalījās. 

Rādītājs TOP3 atspoguļo kopējo vērtējumu, ko vairāk nekā 80 plaši pazīstami ražotāji ir sasnieguši kiberdrošības nozares visrespektablākajos neatkarīgajos testos un pārskatos. Katrs no viņiem saņem vērtējumu, pamatojoties uz pirmo trīs vietu, ko tā izstrādājumi ir ieņēmuši neatkarīgās pārbaudēs, skaita attiecību pret testu skaitu, kuros izstrādājumi ir pārbaudīti. Ilgstoši vairāku izstrādājumu panākumi dažādos testos sniedz klientiem, nozares analītiķiem un speciālistiem pilnīgāku pārskatu par ražotāja spējām nekā vienreizējs rezultāts vienā testā.

2019. gadā Kaspersky ieguva godalgotu vietu 70 aizvadītajos testos un 64 no tiem finišēja pirmajā vietā.

Kaspersky-TOP3-2019

Vienus no iespaidīgākajiem rezultātiem sasniedza uzņēmuma spēcīgākais risinājums pret sarežģītiem apdraudējumiem Kaspersky Anti Targeted Attack. Tas bija vienīgais risinājums savā klasē ar 100% atklāšanas rādītāju un nevienu kļūdainu verdiktu pārbaudē aizsardzībai pret sarežģītiem apdraudējumiem, ko 2019. gada 3. ceturksnī veica ICSA Labs. Tāpat Kaspersky Anti Targeted Attack sekmīgi izturēja SE Labs veikto pārbaudi reaģēšanai uz pārkāpumiem, kurā tika emulēti 85 dažādi uzbrukumi, lai noskaidrotu, vai risinājums spēj novērst un mazināt reālu kaitējumu, nevis tikai pamanīt to.

2019. gadā testi bija vērsti uz drošības izstrādājumu reālo aizsardzības spēju nevērtēšanu, nevis formālākajiem un vienkāršākajiem testiem. Pērn AV-Comparatives uzaicināja 16 antivīrusu ražotājus piedalīties tā jaunajā Enhanced Real-World Test. Kaspersky Internet Security bija viens no diviem izstrādājumiem sešu dalībnieku vidū, kas sasniedza ideālu rezultātu visās 15 situācijās, kuras ietvēra mūķus, bezfailu ļaunprogrammatūras un citus sarežģītus kiberdraudus, savukārt Kaspersky Endpoint Security for Business bija viens no trim uzņēmumiem domātajiem izstrādājumiem ar šādu rezultātu. 

Turklāt AV-TEST veiktajā Advanced Endpoint Protection: Fileless Threat Protection Test Kaspersky kārtējo reizi apliecināja savu lietpratību aizsardzībā pret šķietami nenosakāmajām bezfailu ļaunprogrammām. Te Kaspersky Endpoint Security for Business ieguva 100% atklāšanas vērtējumu (vidēji 68% konkurentu vidū) un 94% par aizsardzību (vidēji 59% citu ražotāju vidū).


AV-TEST-Detection-Protection-percentages-against-Fileless-Attacks-2019


„Mums ir liels gods turpināt noteikt visaugstākos aizsardzības standartus kiberdrošības nozarē. Neraugoties uz augošo konkurenci, 2019. gadā mēs spējām uzturēt savu tehnoloģiju pārākumu, kas palīdz aizsargāt miljoniem mūsu klientu pret vissarežģītākajiem un nenotveramākajiem kiberdraudiem,” norāda Kaspersky vadītājs Baltijā Andis Šteinmanis.

Lai uzzinātu vairāk par TOP3, lūdzu, lejupielādējiet dokumentu PDF formātā un apmeklējiet TOP3 lapu.

Par Kaspersky
Kaspersky ir starptautisks kiberdrošības risinājumu ražotājs ar pārvaldītājsabiedrību Apvienotajā Karalistē un digitālo infrastruktūru, kas tiek migrēta uz Šveici. Tam ir izpētes centri 3 kontinentos, biroji 5 kontinentos, vairāk kā 4000 darbinieku un tas darbojas gandrīz 200 valstīs un teritorijās.

Kaspersky strādā informācijas drošības jomā kopš 1997. gada. Dziļas speciālās zināšanas un pieredze veido pamatu aizsardzības risinājumiem un pakalpojumiem, kas nodrošina uzņēmumu, kritiskās infrastruktūras, valsts iestāžu un mājas lietotāju drošību visā pasaulē. Kaspersky plašais piedāvājumu klāsts ietver inovatīvus izstrādājumus galiekārtu aizsardzībai, kā arī vairākus specializētos risinājumus un pakalpojumus cīņai ar sarežģītiem un nepārtraukti evolucionējošiem kiberdraudiem. Kaspersky tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju un 270 tūkstošus korporatīvo klientu, palīdzot saglabāt tiem svarīgo.