Kaspersky Lab ziņo par 4% ieņēmumu pieaugumu līdz 726 miljoniem ASV dolāru 2018. gadā

21. februāris 2019
Kaspersky Lab 2018. gadā turpināja stabilu izaugsmi un palielināja savus nerevidētos SFPS ieņēmumus, sasniedzot 726 miljonus ASV dolāru*, kas veido ieņēmumu pieaugumu pret iepriekšējo gadu par 4%. Gadā, ko raksturoja mainīgi tirgus apstākļi un pastāvīgs ģeopolitiskais spiediens, uzņēmums guva panākumus, pateicoties savu klientu un partneru uzticībai un saviem vadošajiem kiberdrošības risinājumiem un pakalpojumiem.

Starp stratēģiskajām biznesa jomām, kas 2018. gadā veicināja Kaspersky Lab izaugsmi, bija pārdošana digitālā formātā un korporatīvie produkti lielajiem uzņēmumiem. Uzņēmums palielināja tiešsaistes pārdošanas apjomus (+4%**) un nodrošināja pieaugumu par 16%** korporatīvo produktu segmentā, kā arī 55%** pieaugumu tādu produktu un pakalpojumu jomā, kas neattiecas uz galiekārtām. Kopumā uzņēmums sasniedza labus rezultātus šajās uzņēmējdarbības jomās, piedāvājot vienus no labākajiem produktiem un pakalpojumiem savā nozarē, kā arī jaunus risinājumus un tehnoloģijas, kas reaģē uz vissarežģītākajiem kiberdraudiem, atklājot un aizturot tos.

Komentējot pērnā gada finanšu rezultātus, Kaspersky Lab vadītājs Jevgeņijs Kasperskis saka: „2018. gads mums bija ļoti svarīgs. Pēc visām problēmām un nepamatotiem apgalvojumiem, ar kādiem saskārāmies 2017. gadā, mums vajadzēja parādīt, ka uzņēmums un tā darbinieki ir pelnījuši mūsu partneru un klientu uzticību, kā arī nepārprotami demonstrēt un pierādīt savu vadošo lomu. Mūsu pastāvīgi pozitīvie finanšu rezultāti liecina par to, ka lietotāji tirgū izvēlas labākos produktus un pakalpojumus un atbalsta mūsu principu — aizsargāt pret jebkuriem kiberdraudiem neatkarīgi no to izcelsmes.”

Kaspersky-Gartner

Pasaules mēroga uzņēmuma darbību raksturoja efektīvi rezultāti, it īpaši META reģionā (+27%**), kā arī citos reģionos, piemēram, Krievijā, Centrālajā Āzijā un NVS valstīs*** (+6%**), APAC (+6%**) un Eiropā (+6%**), bet Latīņamerikā bija vērojama lejupslīde (-11%**), ko galvenokārt izraisīja valūtas devalvācija šajā reģionā.

Sarežģīta ģeopolitiskā situācija izraisīja vispārēju lejupslīdi Ziemeļamerikas tirgū, kur pārdošanas apjoms samazinājās par 25%**. Par spīti šīm problēmām Kaspersky Lab ir uzturējis un attīstījis savu klātbūtni tirgū, par 8% palielinot jaunu licenču pārdošanas apjomu digitālā formātā.

2018. gadā Kaspersky Lab paātrināja savas Starptautiskās caurredzamības iniciatīvas īstenošanu, veicot vairākus būtiskus pasākumus. Piemēram, uzņēmums uzsāka IT infrastruktūras pārvietošanu uz Šveici, un atklāja pirmo Caurredzamības centru Cīrihē. Vēl Kaspersky Lab organizēja auditu, ko veica viens no „četriem lielajiem” (Big Four) profesionālo pakalpojumu uzņēmumiem — par uzņēmuma inženierijas praksi attiecībā uz draudu konstatēšanas noteikumu datubāzu izstrādi un izplatīšanu. Šodienas cieši saistītajā pasaulē ir nepieciešama labāka organizāciju pārredzamība, un Kaspersky Lab unikālā iniciatīva apliecina nepārprotamu uzņēmuma apņēmību nodrošināt klientu apkalpošanas risinājumu integritāti un uzticamību.

* skaitļi ir noapaļoti, lai atvieglotu lasīšanu. Izaugsme bija 4%, ieņēmumi — 725,6 miljoni.
** visi tirgus segmentu un reģionālie rādītāji ir neto pārdošanas rezervācijas, nevis ieņēmumi.
*** minētā reģiona valstis ir Armēnija, Azerbaidžāna, Baltkrievija, Gruzija, Kazahstāna, Kirgizstāna, Mongolija, Krievijas Federācija, Tadžikistāna, Turkmenistāna, Uzbekistāna.