Global Brands Magazine atzinis Kaspersky par 2020. gada novatoriskāko uzņēmumu kiberdrošības risinājumu jomā

23. decembris 2020
Kaspersky ir ieguvis britu izdevuma Global Brands Magazine balvu "Most Innovative Cybersecurity Solutions Provider, Global, 2020" (Pasaulē novatoriskākais kiberdrošības risinājumu piegādātājs 2020. gadā) ikgadējā balvu pasniegšanā Global Brand Awards. Žūrija izvēlējās uzņēmumu Kaspersky starp ļoti konkurētspējīgiem dalībniekiem par ārkārtēju virzību uz inovācijām, attīstītu draudu analītiku, kvalitāti, par zīmola aktivitātēm, klientu servisu un darba efektivitāti visā pasaulē.

Kiberdrošības uzņēmums izpelnījās atzinību kategorijā "Tehnoloģijas" pēc tam, kad bija rūpīgi izvērtēts plašs rādītāju klāsts un uzņēmuma galvenie sasniegumi. Tie ietvēra vispārējo sniegumu, klātbūtni pasaules tirgū, apdraudējumu analīzi, kiberdrošības apmācību, reaģēšanu uz incidentiem, drošības novērtējumu un daudz ko citu.


Kaspersky-Most-Innovative-Cybersecurity-Solutions-Provider-2020-by-Global-Brands-Magazine


"Esam ļoti priecīgi un lepni, saņemot šo atzinību konkursā Global Brand Awards. Tas liecina, ka Kaspersky zīmols un tā pakalpojumi ir vieni no labākajiem pasaules tirgū. Mēs netaupām pūles, lai attīstītu savu globālo zīmolu, produktus un risinājumus, lai gādātu, ka visi klienti mums uzticas, un lai viņi varētu maksimāli izmantot savu digitālo tehnoloģiju potenciālu," uzsver par globālo mārketingu atbildīgais Kaspersky viceprezidents Endrū Vintons.

Konkurss Global Brand Awards notiek katru gadu, un to rīko izdevums Global Brands Magazine (GBM), kura galvenā mītne atrodas Lielbritānijā. Katru gadu GBM piešķir apbalvojumus uzņēmumiem, kuri starp nozares līderiem izcēlušies ar teicamu servisu un unikālu redzējumu. Šis ir jau astotais ikgadējais konkurss.

"Esam lepni, ka varam uzņēmumam Kaspersky piešķirt prestižo titulu "Most Innovative Cybersecurity Solutions Provider, Global, 2020". Tas spilgti apliecina uzņēmuma tiekšanos radīt izcilas inovācijas, kuras apsteidz savu laiku. Global Brands Magazine atzinība, kas piešķirta uzņēmumam Kaspersky, atspoguļo uzņēmuma redzējumu par to, kā nodrošināt saviem klientiem efektīvus kiberdrošības risinājumus," komentē Global Brands Magazine zīmola vadītājs Džejs Redijs.

Tehnoloģiju uzņēmums Kaspersky ne mirkli nepārtrauc jauninājumu izstrādi un ieviešanu, nodrošina efektīvus, ērti lietojamus un plaši pieejamus aizsardzības līdzekļus. Uzņēmums iegulda ievērojamus līdzekļus pētniecībā un izstrādē — vairāk nekā trešdaļa Kaspersky darbinieku ir pētniecības un izstrādes speciālisti — un pastāvīgi meklē jaunas inovāciju formas, veicinot sadarbību ar jaunizveidotiem uzņēmumiem un alianses partneriem savā Open Innovation Program, kas ir Kaspersky Innovation Hub iniciatīva. Kaspersky izstrādā pasaulē vadošos produktus un risinājumus, kas dāvā digitālo drošību katram no uzņēmuma 400 miljoniem lietotāju un vairāk nekā 250 000 korporatīvo klientu.

Par Kaspersky
Kaspersky ir globāls kiberdrošības uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā. Kaspersky dziļās draudu izlūkošanas un drošības zināšanas pastāvīgi tiek pārveidotas par novatoriskiem drošības risinājumiem un pakalpojumiem, lai aizsargātu uzņēmējdarbību, kritisko infrastruktūru, valdības un patērētājus visā pasaulē. Uzņēmuma visaptverošajā drošības risinājumu portfelī ietilpst vadošā galiekārtu aizsardzība un virkne specializētu drošības risinājumu un pakalpojumu, lai cīnītos pret sarežģītiem un mainīgiem digitāliem draudiem. Kaspersky tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju un 250 tūkstošus korporatīvo klientu, palīdzot saglabāt tiem svarīgo.

2017. gadā Kaspersky, konsultējoties ar valstu regulatoriem (īpaši Lielbritānijas, kas ir mītnes zeme Kaspersky pārvaldītājsabiedrībai), uzsāka savu Starptautisko caurredzamības iniciatīvu, kuras ietvaros uzņēmuma digitālā infrastruktūra, ieskaitot antivīrusu mākoni un virtuālo programmatūras salikšanas līniju, tiek migrēta uz Šveici, bet īpaši izveidotos Caurredzamības centros valdību regulatori, korporatīvie partneri un klienti var caurlūkot uzņēmuma produktu pirmkodu, programmatūras atjauninājumus, ļaunprogrammatūras noteikšanas noteikumus, kā arī citus tehniskos un biznesa procesus. Plašāk par iniciatīvu un citiem tās ietvaros veiktajiem pasākumiem, kas faktiski aizsāk jauna uzticamības standarta izveidi IT nozarē, kā arī informāciju par pieteikšanos Caurredzamības centra apmeklējumam, atradīsiet lapā https://www.kaspersky.com/transparency-center, bet visaptverošu informāciju par caurredzamību Kaspersky darbībā atradīsiet lapā https://www.kaspersky.com/about/transparency.

Paaugstinātas drošības sistēmām un prasīgiem biznesa klientiem Kaspersky piedāvā unikālu risinājumu (mums nav zināmi līdzīgi risinājumi) - Kaspersky Private Security Network, kas paredz mākoņsistēmas izvietošanu klienta infrastruktūrā viņa pilnā pārziņā, līdz ar ko nekādi dati neatstāj klienta infrastruktūru, pie viena nodrošinot maksimāli augstu aizsardzības līmeni. Kā bezmaksas alternatīva tiek piedāvāts lokālais centralizēts Kaspersky Private Security Network Latvijā. Vairāk par to lasiet šeit.

Par Global Brands Magazine (Lielbritānija)
Žurnāls Global Brands Magazine (GBM) saviem lasītājiem sniedz jaunākās ziņas un informāciju par "labākajiem savā klasē" zīmoliem visā pasaulē. Katru gadu GBM piešķir virkni apbalvojumu uzņēmumiem, kuri izceļas ar unikālu redzējumu, izcilu servisu, novatoriskiem risinājumiem un uz patērētāju orientētiem produktiem.

Par Global Brand Awards
Apbalvojumi Global Brand Awards tika izveidoti ar mērķi atzīmēt izcilus uzņēmumu sasniegumus, kuru unikālais ieguldījums veicina viņu nozaru attīstību. Tie ir fokusēti uz organizācijām, kas ievērojami uzlabo cilvēku dzīvi tādās jomās kā finanses, izglītība, viesmīlība, automašīnas, dzīvesveids, nekustamais īpašums, tehnoloģijas, mode. Apbalvojumu mērķis ir identificēt galvenos dalībniekus dažādās nozarēs un izcelt viņu centienus, kā arī palielināt globālās sabiedrības vispārējo izpratni par šo uzņēmumu vērtību un ieguldījumu.