Kaspersky atzīts par Gada zīmolu Pasaules zīmolu balvu pasniegšanā19. novembris 2019Kaspersky ir ieguvis balvu Gada zīmols (Brand of the Year) kategorijā Antivīrusu programmatūra Pasaules zīmolu balvu (World Branding Awards) pasniegšanā. Uzņēmums tika atzīts par gada zīmolu vērtēšanas un balsošanas procesā pasākumā World Branding Forum.
Apbalvošanas ceremonijā, kas notika Kensingtonas pilī Londonā 14. novembrī, tika godināti labākie pasaules zīmoli par viņu darbu un sasniegumiem. Pasākums ir lieliska iespēja pasaules zīmoliem sanākt kopā un uzzināt vairāk par citu panākumiem. Vērtēšanas process notiek trīs daļās - zīmola novērtēšana, publiskā balsošana un patērētāju tirgus izpēte. World Brand Forum veic finanšu novērtējumu, pamatojoties uz ienākumu modeli, un katram no balvas nominantiem aprēķina tirgus izpētes punktu skaitu. Arī plaša sabiedrība var izteikt savu viedokli, balsojot tiešsaistē, un pēc šī procesa Kaspersky tika nosaukts par patiesi izcilu zīmolu. Kaspersky šā gada sākumā veica zīmola maiņu, lai atjauninātu gan savu vizuālo identitāti, gan uzņēmuma pamata filozofiju. Jaunais zīmols atspoguļo uzņēmuma nākotnes redzējumu un pieeju biznesam - Kaspersky virzās tālāk par vienkāršu antivīrusu laboratoriju un kļūst par tehnoloģisko līderi ar modernu un visaptverošu drošības risinājumu un pakalpojumu portfeli. Jaunais zīmols iezīmē arī uzņēmuma biznesa fokusa attīstību no “kiberdrošības” uz plašāku “kiberimuninātes” jēdzienu un atbalstu tiešsaistes sistēmu izveidošanai, kuras ir drošas pēc konstrukcijas, tādējādi radot augstākus nozares standartus nākotnei. “Mēs ļoti priecājamies, ka esam ieguvuši Gada zīmola balvu. Tas ir jo īpaši svarīgi saņemt balvu gadā, kad Kaspersky veica zīmola maiņu. Pasaule ļoti atšķiras no tās, kas bija, kad mēs tikām dibināti 1997. gadā. Tai ir jaunas vajadzības un mums ir jāattīstās, lai apmierinātu šīs vajadzības ne tikai šodien, bet arī nākotnē. Tas nozīmē, ka mūsu zīmola maiņa ir ne tikai logotipa nomaiņa, bet arī filozofija, kas veido katru mūsu biznesa aspektu. Mēs veidojam drošāku pasauli, kas ir imūna pret kiberdraudiem. Pasaule, kurā cilvēki un jebkura veida organizācijas var uzticēties un izmantot tehnoloģijas, lai to padarītu vēl labāku, un pasaule, kurā Kaspersky produkti un pakalpojumi palīdz to panākt,” komentē Endrjū Vintons (Andrew Winton), Kaspersky mārketinga viceprezidents. “Mēs esam saņēmuši lieliskas atsauksmes no mūsu partneriem un klientiem, ieviešot jauno zīmolu. Mēs esam pārliecināti, ka šīs izmaiņas dos mūsu partneriem vairāk iemeslu attīstīt biznesu sadarbībā ar Kaspersky, tā kā mēs būvējam jaunu ceļu mūsu uzņēmumam un mūsu nozarei.” Uzņēmums sadarbojās ar vairākām aģentūrām, lai izveidotu, attīstītu un īstenotu zīmola maiņas projektu. Radošā, datu un tehnoloģiju aģentūra Wunderman Thompson palīdzēja izveidot zīmola platformu un filozofiju, kas stāv aiz “Bring on the Future”. Tikmēr jauno vizuālo identitāti un logotipu izstrādāja aģentūra Moving Brands, kas palīdzēja reprezentēt augstākās klases programmatūras inženierijas ekspertīzi, no kuras uzņēmums ir cēlies un kurai joprojām ir uzticīgs. Lai iegūtu papildinformāciju par jaunā zīmola Kaspersky filozofiju, apmeklējiet uzņēmuma vietni. Par Kaspersky Kaspersky ir starptautisks kiberdrošības risinājumu ražotājs ar pārvaldītājsabiedrību Apvienotajā Karalistē un digitālo infrastruktūru, kas tiek migrēta uz Šveici. Tam ir izpētes centri 3 kontinentos, biroji 5 kontinentos, vairāk kā 4000 darbinieku un tas darbojas gandrīz 200 valstīs un teritorijās. Kaspersky strādā informācijas drošības jomā kopš 1997. gada. Dziļas speciālās zināšanas un pieredze veido pamatu aizsardzības risinājumiem un pakalpojumiem, kas nodrošina uzņēmumu, kritiskās infrastruktūras, valsts iestāžu un mājas lietotāju drošību visā pasaulē. Kaspersky plašais piedāvājumu klāsts ietver inovatīvus izstrādājumus galiekārtu aizsardzībai, kā arī vairākus specializētos risinājumus un pakalpojumus cīņai ar sarežģītiem un nepārtraukti evolucionējošiem kiberdraudiem. Kaspersky tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju un 270 tūkstošus korporatīvo klientu, palīdzot saglabāt tiem svarīgo. |