Kaspersky zīmols saņem Red Dot Award 2020

12. augusts 2020
Kaspersky zīmols saņem Red Dot Award 2020
Kaspersky zīmols saņēmis prestižo Red Dot Award balvu kategorijā Brands & Communication Design 2020, kurās tiek apbalvoti gada labākie zīmoli un radošie sasniegumi. Gūstot uzvaru Red Dot konkursā, globālā kiberdrošības kompānija apliecinājusi to, ka tās zīmols iemieso augstu dizaina kvalitāti un integrētu zīmola pārvaldību.

2020. gadā Red Dot konkursā dalību pieteica 6992 radošie projekti no 50 pasaules valstīm. 24 starptautiskās žūrijas locekļi izvēlējās un izvirzīja balvām zīmolus, kuri bija demonstrējuši "laba dizaina un radošuma meklējumus", tiešsaistē vērtēja darbus, īpašu uzmanību pievēršot koncepcijai, idejai un nozīmīgumam. Tādējādi tie, kuri pārliecināja ekspertus par sava dizaina augsto kvalitāti un radošajiem sasniegumiem, arī tika izvirzīti apbalvošanai.

"Mēs jūtamies pagodināti un lepojamies ar to, ka atrodamies starp uzvarētājiem vienā no pasaules prestižākajiem dizaina konkursiem. Tas, ka Kaspersky saņēmusi balvu Brands & Communication Design kategorijā gadu pēc zīmola nomaiņas, ir pelnīta atzinība par to, ko mūsu kompānija paveikusi un turpina darīt. Kaspersky radikāli pārveidojusi savu zīmolu, vizuālo identitāti un komunikācijas, atspoguļojot kompānijas darbības attīstības ceļu no kiberdrošības uz daudz plašāko kiberimunitātes koncepciju, kā arī mūsu jauno misiju - drošākas pasaules izveidi," komentē Endrjū Vintons (Andrew Winton), Kaspersky mārketinga viceprezidents.

Kaspersky zīmola nomaiņu veica 2019. gada jūnijā, ieviešot jaunu logotipu un vizuālo identitāti, kā arī gaišākas nākotnes vārdā pieņemot jaunu digitālās drošības filozofiju. Jaunais zīmols simbolizē kompānijas nākotnes vīziju un attieksmi pret uzņēmējdarbību. Kaspersky tagad no antivīrusu laboratorijas pāraug par līderi tehnoloģiju jomā ar plašu un modernu drošības risinājumu un pakalpojumu piedāvājumu. 

Kaspersky jaunais zīmols tika pagodināts arī ar Brand of the Year balvu Anti-virus Software kategorijā World Branding Awards konkursā 2019. gada novembrī.



Kaspersky-World-Branding-Awards
Endrjū Vintons (Andrew Winton), Kaspersky mārketinga viceprezidents, ar Brand of the Year balvu.

Šis pēdējais apbalvojums nav vienīgā Kaspersky kompānijas Red Dot balva – 2017. gadā kompānijas interaktīvā tiešsaistes platforma Earth 2050, kura demonstrē fantastisku pasaules ainu pēc 30 gadiem, saņēma Red Dot Best of the Best balvu. 2015. gadā kompānijas Kaspersky interaktīvais apmācību portāls One Dollar Lesson, kas demonstrēja tiešsaistes drošības pamatprincipus, izmantojot dolāra banknotes virtuālo ceļojumu, saņēma Red Dot balvu Communication Design/Website kategorijā.

Red Dot Awards 2020 uzvarētāju saraksts tiks publicēts tiešsaistē Red Dot interneta vietnē 2020. gada oktobrī. Starptautiskā gadagrāmata Brands & Communication Design 2020/2021 tiks publicēta 2020. gada novembrī. Papildus tam Kaspersky zīmols parādīsies dažādās izstādēs, dodot visiem interesentiem iespēju pašiem pārliecināties par zīmola kvalitāti.

Vairāk par Kaspersky zīmolu var uzzināt šeit.

Par Kaspersky
Kaspersky ir globāls kiberdrošības uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā. Kaspersky dziļās draudu izlūkošanas un drošības zināšanas pastāvīgi tiek pārveidotas par novatoriskiem drošības risinājumiem un pakalpojumiem, lai aizsargātu uzņēmējdarbību, kritisko infrastruktūru, valdības un patērētājus visā pasaulē. Uzņēmuma visaptverošajā drošības risinājumu portfelī ietilpst vadošā galiekārtu aizsardzība un virkne specializētu drošības risinājumu un pakalpojumu, lai cīnītos pret sarežģītiem un mainīgiem digitāliem draudiem. Kaspersky tehnoloģijas aizsargā vairāk nekā 400 miljonus lietotāju un 250 tūkstošus korporatīvo klientu, palīdzot saglabāt tiem svarīgo.

2017. gadā Kaspersky, konsultējoties ar valstu regulatoriem (īpaši Lielbritānijas, kas ir mītnes zeme Kaspersky pārvaldītājsabiedrībai), uzsāka savu Starptautisko caurredzamības iniciatīvu, kuras ietvaros uzņēmuma digitālā infrastruktūra, ieskaitot antivīrusu mākoni un virtuālo programmatūras salikšanas līniju, tiek migrēta uz Šveici, bet īpaši izveidotos Caurredzamības centros valdību regulatori, korporatīvie partneri un klienti var caurlūkot uzņēmuma produktu pirmkodu, programmatūras atjauninājumus, ļaunprogrammatūras noteikšanas noteikumus, kā arī citus tehniskos un biznesa procesus. Plašāk par iniciatīvu un citiem tās ietvaros veiktajiem pasākumiem, kas faktiski aizsāk jauna uzticamības standarta izveidi IT nozarē, kā arī informāciju par pieteikšanos Caurredzamības centra apmeklējumam, atradīsiet lapā https://www.kaspersky.com/transparency-center, bet visaptverošu informāciju par caurredzamību Kaspersky darbībā atradīsiet lapā https://www.kaspersky.com/about/transparency.

Paaugstinātas drošības sistēmām un prasīgiem biznesa klientiem Kaspersky piedāvā unikālu risinājumu (mums nav zināmi līdzīgi risinājumi) - Kaspersky Private Security Network, kas paredz mākoņsistēmas izvietošanu klienta infrastruktūrā viņa pilnā pārziņā, līdz ar ko nekādi dati neatstāj klienta infrastruktūru, pie viena nodrošinot maksimāli augstu aizsardzības līmeni. Kā bezmaksas alternatīva tiek piedāvāts lokālais centralizēts Kaspersky Private Security Network Latvijā. Vairāk par to lasiet šeit.

Par Red Dot Design Award
Lai profesionāli novērtētu dizaina daudzveidību, Red Dot Design Award ir sadalīta trīs Red Dot balvas disciplīnās: Red Dot Award: Product Design, Red Dot Award: Brands & Communication Design un Red Dot Award: Design Concept. Red Dot Award ar vairāk nekā 18 000 pieteikumiem ir viens no lielākajiem dizaina konkursiem pasaulē. 1955. gadā pirmo reizi tika sasaukta žūrija, lai novērtētu labākos dizaina paraugus. Deviņdesmitajos gados Red Dot izpilddirektors profesors Dr. Peters Zecs izstrādāja balvas nosaukumu un zīmolu. Kopš tā laika "Red Dot" ir kļuvis par starptautiski atzītu izcila dizaina kvalitātes zīmi. Balvu ieguvēji tiek godināti gada grāmatās, muzejos un tiešsaistē. Plašāka informācija ir pieejama vietnē www.red-dot.de.